Bloggintresserade

onsdag 29 december 2010

Talgoxe-Matgästen / Bilder

 


På morgonen när jag vaknar så öppnar jag alltid fönstret lite för att vädra ut natten =)


När jag gick tillbaka in i sovrummet såg jag den här lilla sötnosen. Jag skyndade mig att hämta min gamla kamera för den går att zooma mycket bättre.


Fönstret va bara öppet ca 2 cm, så de är därför som de är lite svart-sotigt i kanterna på bilderna..


Här står den lille på godiset jag gjorde till fåglarna.



 



 



 


Så söt man kan vara ....



 


Här hörde han mig,, men han stannade kvar ändå.



 



 


Här krockade jag med kameran i fönstret  =)



 


De är rejäla tuggor  =)



 


Här "målade" jag till bilden.. Läckert..



 


Ja de va min lilla matgäst.. Söt som bara den.


 

14 kommentarer:

  1. De här bilderna skulle du kunna sälja, fantstiska..... Gott slut på året och ett gott nytt år. Kram kram både gammal och ny :-))))

    SvaraRadera
  2. Önskar dig såhär en dag i förväg ett riktigt Gott Nytt År! Gott nytt år kramar!

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert. Du har tagit så fina bilder, ja, jag vet ju att du är ett riktigt proffs vad det gäller fotografering. Roligt att du delger oss. Kram till dig.

    SvaraRadera
  4. fina bilder... Tycker att naturen är så otroligt häftig... Den bjuder på så mycket... Kram på dig

    SvaraRadera
  5. bilder, Anneli! Kramkram!

    SvaraRadera
  6. du är proffs på detta :) med foto. Så söt liten pippi
    Kram kram .

    SvaraRadera
  7. jättefina bilder plus att pippina får nåt attt äta i kylan visst ere härligt o göra mat till dom små flyfäna börja o gör kort att sälj du kan ju göra bilder på dina musmattor om du fortfarande säljer sånt ok på allt annat oxo kram

    SvaraRadera
  8. Tack vad gullig du är.. Men sälja dom skulle jag aldrig kunna göra. De finns ingen som skulle betala för dom bilderna.. Men drömmer gör jag allt =) Tittar in till dig snart... Kramkram o puss i pannan ♥

    SvaraRadera
  9. Tackar o niger.. Önskar dig desamma... Kramkram o puss i pannan ♥

    SvaraRadera
  10. Tack vad gullig du är. Men proffs,, ja de lär jag aldrig bli.. Men roligt är de.. O extra roligt när man kan smyga sig på o få till de.. Det är roligt att ni tycker om att jag lägger ut dom,, annars hade ni stackare fått skav i ögonen av alla bilder som jag lägger ut.. Ha de gott kramkram o puss i pannan ♥

    SvaraRadera
  11. Tack,, ja visst är naturen häftig o som du säger att den bjuder på hur mycket som helst... De gäller att ta vara på godsakerna. Va rädd om dig min vän... Kramkram o puss i pannan ♥

    SvaraRadera
  12. Tackar o niger... Ha de gott kramkram o puss i pannan ¢¾

    SvaraRadera
  13. Tusen tack min vän. Visst är han söt lilla pippin, helt bedårande.. De är så jag vill pussa på honom =) Ha de gott kramkram o puss i pannan ♥

    SvaraRadera
  14. Jag tackar o niger. Ja visst ska dom små ha mat o godis oxo.. Musmattorna är bara skräp så jag ska ta bort den sidan. De är inget att ha. Inkan skickade efter o allt blev fel. Tack o lov fick hon pengarna tillbaka. Puss i pannan ♥

    SvaraRadera