Bloggintresserade

fredag 17 december 2010

BloggToppsListan ?

 


Men vad har hänt med blogglistan ? Jag kollade nu o där ligger bloggar från 2005 hahaha..


Jaja,,, de va ett tag sen jag kollade upp listan..


Sitter o pimplar lite kaffe, har fått ringa till hyresvärden idag igen.. Ingen vaktmästare har dykt upp. Jag ringde första gången i måndags,, sen i onsdags o nu i dag.


Jag tycker att de är skönt när man har värme på elementen, men jag måste ju kunna reglera hur jag själv vill ha de.


De är på för fullt o går inte stänga av. De blir en jobbig värme i hela lgh, så jag är tung i huvet...


Jag pratade med våran nye chef på NKBo o han verkade trevlig. Kunde t o m skoja med honom.


Ja vi får se OM de kommer någon o hjälper mig idag, annars blir de varmt som fåglarna...


Ja på tal om fåglar,, så är de ingen fågel som har hittat hit än till min fågelmat som jag har köpt till dom. Tänk om dom inte hittar hit då blir jag lessen.


Jag har hängt ut så mycket smaskigt till dom... Ja vi får se ,,, håll tummarna.


Ska åka ner o handla lite så jag har till helgen. Får ta en svängom med dammsugaren oxo. Jag måste köpa mig en ny, de är bökigt att gå in till mamma o låna jämt...


Asch, nu kallnar ju kaffet, ha en bra dag o va rädda om er.


Trevlig Helg.


 


Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar