Bloggintresserade

onsdag 29 december 2010

Till frissan

 


Sitter här o myser med levande ljus.. Ska snart lägga mig o försöka få lite sömn.


De är bara skit på tv;n....


Jag börjar bli lite nervös för i morgon,, eller rättare sagt senare idag. Jag ska till frissan,,,, de är verkligen Inte ofta jag går till en frissa..... Det blir kanske 1 ggr varannat år,,, nää inte ens de... Jag klipper alltid mig själv, sen får mamma fixa till de i topparna..


Så nu blir de både klippning o slingor eller färgning.. Hon ville kolla mitt hår först eftersom jag har tappat så mycket efter viktminskningen, men jag hoppas att det går bra för jag vantrivs i mitt mörka hår..


Det är snyggt med mörkt hår,,, men inte på mig.


Nu är de inte många timmar kvar på detta året. Redan onsdag, tiden bara skenar iväg.


Dröm sött,,, va rädda om er..


 


Puss I Pannan   <3

9 kommentarer:

  1. va gott att få gå till frissan, brukar heller inte göra det men gjorde i somras..underbart. Kikade på dina matgäster och din laptop, har en ja me :)) de e smidigt. Ha det bra
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. det är skönt att bli fin i håret och att nån grejar med en... du får sätta ut en bild sen på vackra du! Jättefina vinterkort som du hade i föregående inlägg! Kramar!

    SvaraRadera
  3. att du blir nöjd med resultatet... Stor kram till dig...

    SvaraRadera
  4. är spännande.. Hoppas du blev nöjd. Katten är bättre nu. KraMen

    SvaraRadera
  5. Ja de ska bli skönt,, jag önskar bara att jag kunde njuta timmarna innan jag ska dit oxo.. Visst är de fantastiskt att ha en lappis,, jag är så glad i min. Jag ska bara köpa till ett "bord" som skyddar från värmen o en mus,, de blir lättare att spela med en vanlig mus.. Ha en bra dag vännen,, kramkram <3

    SvaraRadera
  6. Tack,,, ja du om jag sätter ut nån bild på mig själv sen lovar jag inte... Men jag kan väl knappt se hemskare ut än jag gör nu ? Ja de ska väl vara om jag tappar allt hår då. Ha en bra dag.. kramkram <3

    SvaraRadera
  7. Tack,, ja de hoppas jag oxo.. Håll tummarna =) kramkram <3

    SvaraRadera
  8. Ja du,, de är värsta rysaren innan jag är klar.. Får se om jag blir nöjd,,, jag lovar att skriva om jag blev nöjd eller inte.. Kramkram <3

    SvaraRadera
  9. Om laptopställ, köpte förra veckan en från Clas Olson,
    art nr. 38-2341,,, 249:-- med fläktfunktion, kolla gärna. Helt värdelös.
    Har nu tummstocken under där o funkar perfekt.

    SvaraRadera