Bloggintresserade

söndag 19 december 2010

Herre gud va du snarkar..

 


Nu har jag sovit gott, men jag har Inte sovit klart så jag ska strax lägga mig igen.


Är bara uppe o ger Teddy lite mat o tog mig ett äpple...


Mamma o syrran är på julkonsert i kyrkan, så innan hon åkte ringde hon till mig o frågade om jag kunde slänga in en tvätt i maskinen åt henne. De har jag gjort nu.


Men sen säger hon att jag har inte hört dig snarka på länge,,


m e n   de har du gjort nu.


- Herre gud va du snarkar..


Hahaha ja hon hör de för vi bor ju vägg i vägg o de är lite lyhört här.


Men jag vaknar själv av att jag snarkar ibland, eller så börjar jag snarka Innan jag somnar  =)


Tänk innan jag gick ner så mycket i vikt vad jag snarkade. Jag va tröttare när jag vaknade än när jag la mig. Den tröttheten har jag inte känt av än.


Nä gott folk, ut o åk pulka med er eller gör nåt nyttigt de ska jag göra.... Ja,, sova är oxo nyttigt  =)


 


Toodles   &  Tassels   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar