Bloggintresserade

torsdag 30 december 2010

Glömt att jag hade astma

 


Ja jisses ,,, hur kan man glömma nåt sånt ??


Jo,, jag kan. Jag fick nämnligen ett brev från vc att jag ska komma till astma - sköterskan i januari nångång..


Jag har inte behövt ta mina mediciner sen jag började gå ner i vikt.. Jag fick ta till bricanyl o allergi tablett när jag hade influensan men de är oxo allt.


De är ju toppen.....


Ja jag kanske inte ska ropa hej än,,, för de kan ju vara så att jag ändå måste ha medicin..  Jag är van att ha de jobbigt att andas så nu tycker jag att det är så mycket lättare.


Jag vande mig även att vara tung-andad o de tyckte sköterskan inte om...


Jaja, nu har jag svamlat tillräckligt om astman.


Sitter o kollar på en film på trean, jag har sett den innan... Den är väl helt ok. Jag zappar lite mellan kanalerna.


Nu är de inte många timmar kvar på detta året.. Det börjar bli lite ångestladdat.. Men så är de varje år.. Inget att hänga läpp för..


 


Toodles  ♥

16 kommentarer:

  1. Uff vad jobbigt med astma! var rädd om dig och ta duktigt dina tabletter nu. Sussa så gott nu på årets sista natt . Och du ska se att det nya året kommer med många fina upplevelser. kramar i masor<3

    SvaraRadera
  2. ja visst kommer det nya året att ha mycket att erbjuda oss =) Jo tack jag andas mycket lättare nu än innan ... De har mycket att göra med att jag har gått ner så mycket i vikt.. Mer om vikten tar vi sen =) Dröm sött så hörs.. Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  3. Ässss,inte är det nå mening? Tappade sugar och hängande läppar tas inte med in i det Nya Året.Det är förbjudet! :)))
    Ha det allra bäst heeeeela 2011! Kram från vårlöken mamsi! Och puss i pannan..med... <3

    SvaraRadera
  4. idag då... Tack för alla stöttande och tröstande inlägg du skrivit som kommentarer på mina bloggar. Det betyder massor och jag hoppas att vi fortsätter att höras av även 2011. Ha en riktigt fin kväll. Gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  5. att du har lyckats bli bättre med astman. Det kan vara som du skriver, att det hjälper att du har gått ner i vikt. Toppen. Vill passa på och önska dig ett GOTT NYTT ÅR. Många kramar till dig.

    SvaraRadera
  6. riktigt gott slut och ett Gott Nytt år till dig med all lycka och hälsa! Nu är katten frisk igen. Hoppas astman håller sig borta! KraMen

    SvaraRadera
  7. För mycket övervikt leder till andra följdsjukdomar och det vore ju toppen om du slipper bråka med astma för ofta. Mina knän och höfter mår inte bra av den övervikt jag har lagt på mig. Skall försöka röra på mig mer på det nya året..Gott nytt år ..Blessing

    SvaraRadera
  8. ClintEastWoodsBlogg31 december 2010 kl. 15:52

    Kram....

    SvaraRadera
  9. ClintEastWoodsBlogg31 december 2010 kl. 15:52

    Kram....

    SvaraRadera
  10. och dina kära ett gott nytt under bart år. stor kram från oss!<3

    SvaraRadera
  11. Nä tappade sugar o allt som hör till lämnar vi kvar detta år, nu är de ett nytt o rikt år som kommer till oss alla. Självklart ska du oxo ha de allra bästaste som finns detta året o du vet vad jag menar.... Puss o Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Det är klart att vi ska fortsätta höras.. Så länge vi båda vill o kan =) Tack själv vännen för dina kommentarer o detta året. Nu går vi mot ett ännu bättre år än de som har varit. Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  13. Ja de är härligt. Hoppas bara att jag slipper medicinerna nu.. De känns så i alla fall för jag har ju som sagt va inte tagit dom på nästan hela året. Vikten har absolut gjort sitt.. Ha en fin kväll min vän. Gott Nytt År Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  14. Vad skönt att katten är bra. De är jobbigt när djuren o ens barn blir dåliga. Ha en fin kväll. Gott Slut o Gott Nytt År Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  15. Ja du,, övervikten ställer inte bara till de med vikten sas.. Utan de kan bli en himlans massa skit som jag oxo har fått... Men mycket har blivit bättre nu när jag har gått ner i vikt så de är toppen. De sätter sig på leder mm o de är fruktansvärt jobbigt. Jag måste oxo ta tag i mitt "rörelse"program om de ska hända nåt mer här med vikten.. Inte bra att stå still.... Ha en fin kväll o ett Gott Nytt År... Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  16. Ha en fin kväll o ett Gott Nytt År Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera