Bloggintresserade

söndag 26 december 2010

Ovanligt Utan Mus !!!

 


Idag har mamma bjudit på middag. Syrran m familj har oxo varit där.. God mat o trevligt sällskap.


Jag åt efterrätt oxo,,, ris a la malta, grädde o glass... Ojj va gott de va..


Efter maten åkte Peter in till mediamarkt så jag följde med.. Jag ville kolla på en laptop....


När vi åkte hem så hade jag köpt en.. Ja så kan de gå...


Det är en Toshiba o den va billig. 2300 nåt,, jag kommer inte ihåg exakt vad den kostade..


Den verkar vara bra,, de är ingen värsting men de ville jag inte ha heller, jag ska bara surfa runt på den o inte hålla på med bilder/redigering aso.


Lite småsexig är den allt   =)


Det är svårt med musen, men det lär jag mig oxo..


Jag har fortfarande problem att gå runt bland bloggarna, jag vet inte va de är för problem.


Jag hade gärna velat skriva o önska er en god jul, men de har inte funkat.. Jag tänker på er i alla fall.


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  <3

2 kommentarer:

  1. liten kommentar till Dig här, men Expressen funkar fortfarande inget vidare, den liksom bara stängde av.. Enjoy the new toy med MUSEN!!!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Nä de har inte funkat så bra på sista tiden, de är tråkigt. Jag skulle kika runt lite innan men de gick inte,, kom bara till evasblogg sen va de kört. God fortsättning kramkram

    SvaraRadera