Bloggintresserade

söndag 5 december 2010

Aliens Parasiter / Bilder

 


Dessa bilder tog jag härom natten. Det är så fint utanför med all snö..


Den här bilden använde jag blixt, sen ville jag testa,,,,,



 


utan blixt. Det är mycket finare, men jag får inte fram de vackra i fotona som jag själv ser...  Tråkigt, men lite ser ni i alla fall.



 


Vi har även fått upp en gran, så den fick ju bara med på bild oxo.



 


Liten måste oxo få vara med på bild. Jag blir tokig när hans ögon ser ut som aliens nya parasiter,, o jag kan inte få bort de i nåt ritprogram.



 


Han är min lille gosegubbe ♥



 


Ja han va ju ute för att pinka o de syns tyvärr lite på bilden =)



 


Som ni ser så är de bra mycket mer snö än hunden är hög  =)



 


Så här söt är han.. Ja bilden har jag haft ute innan, men den fick komma med igen.



 


Innan när vi skulle gå in så tog jag vägen genom källaren, men för att komma till källaren (cykelförrådet) fick jag pulsa i mycket snö. Jag fick bära Teddy, snön gick till strax ovanför mina knän, o de va Inte det stället som va mest snö på..


Det är inte kallt ute heller. Här är de ca -2 grader. De hade gärna fått vara kallare.


Härligt, vackert. Eller hur ?


 


Puss I Pannan   ♥

2 kommentarer:

  1. är ännu godkända, kikar nog in lite senare igen. Har fortfarande problem med att logga in på Expressen, but what the hell... All vår snö regnade bort igår & idag sol med plusgrader, men mer kyla tydligen på väg. Have a nice week. Kramar

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du fortfarande har problem med bloggen. Dom borde ju kunna fixa till de... Hoppas ni har mycket snö nu så du kan gå ut o mylla gubben din =) Kramkram ♥

    SvaraRadera