Bloggintresserade

tisdag 21 december 2010

K1 - Julklappar / Bilder

 


Då har jag slagit in julklapparna. De blir inte så många, men dom är desto dyrare...


Jag vill koka min skinka nu, men de ska jag inte göra. Jag ska vänta tills torsdag i alla fall. Har alltid fixat skinkan kvällen innan julafton, så de blir en skinkmacka o mys framför tv;n.



 


Här är min älskade lille snutt. Han ligger o sover i min säng nu, ska strax lägga mig oxo.



 



 


Sitter o suger på en Läkerol Salmiak,, dom är så goda.. De är mitt godis nu... Mmmmm  muuuums.....


Har tittat på K1 på kanal 10.... Jag önskar att jag hade kanalen där dom visar MMA,,, MMA är mycket bättre än K1.. Men jag är glad att jag kan se nåt av dom.


Grattis Anita till de lilla flickebarnet... Roligt att du har blivit farmor igen.


Dröm sött o va rädda om er.


 


Glöm Inte att blåsa ur ljusen !!!


 


Puss I Pannan   ♥

2 kommentarer:

  1. tackar tackar sitter just nu o väntar på taxi ska till Bellans avslutning i kyrkan ...jodå jag ska vara tyst:)kram

    SvaraRadera
  2. att du kom till avslutningen ordentligt.. De är mysigt.. Kramkram

    SvaraRadera