Bloggintresserade

torsdag 9 december 2010

Drömde Om The B...

 


Blev full i fniss nu när jag kom ihåg vad jag drömt om inatt =)


Jag o några till va i Spanien, det va våran sista dag så jag höll på att plocka ihop mina saker.


Dom som va med mig hade ingen lust att fixa något så jag fick ta hand om allt i våran lgh.


Jag va uppe tidigt för jag ville komma ut i solen dom sista timmarna, men precis innan jag skulle gå ut så kom en kvinna från hotellet o frågade om jag kunde ge massage ?


Jag sa till henne att jag inte va utbildad massör, men jag är ganska duktig.


Hon ville att jag skulle följa med henne ner till en annan lgh. Där låg en man med rufsigt hår, han tittade upp på mig o sa nåt på engelska som jag inte kommer ihåg nu.


Jag satte mig på sängkanten o frågade efter massageolja , jag va lite kall om händerna så han gav till ett stön.  Jag tyckte de va pinsamt, jag sa till honom att han inte kunde vänta sig den bästa massagen.


Jag började sakta o lite blygt o jag förstod inte varför kvinnan kom just till mig o bad om hjälp.


Jag kunde först inte placera mannen som jag masserade o han tyckte nog att jag va konstig som inget sa.


Sen slog de mig...


De va The Boss !


Fan nu har jag glömt hans riktiga namn... Sångaren ? Ah jag kommer på de snart.


Jag fick mycket beröm för min massage. Han ville bjuda ut mig på en fin middag som tack men jag förklarade att jag hade ett plan att passa så de gick inte.


Han lovade att flyga hem mig när jag ville, så jag kunde följa med på middagen.


Mitt bagage hämtades o jag blev senare hämtad av en bil. I bilen satt Han o han va så snygg.


Jag kommer inte ihåg någon middag, men jag kan lova att det hände andra saker =)


 


Va är de för fel i huvet på mig ?  Varför drömmer jag sånt här ? O HUR ända in i håvete kan jag drömma om allt o alla jämt ?


Va 17 är de han heter ??? Jag orkar inte googla.


 


OK, jag googlade ;  Bruce Frederick Joseph Springsteen


 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar