Bloggintresserade

lördag 4 december 2010

Kalasat / Bilder

 


Nu är jag hemkommen efter en runda till stan. Har varit på kalas hos Marcus.. Nu är de "bara" 5 år kvar till gubbe för hans del =)


Tiden går mycket fort. Jag hade bara med mig min gamla kamera så jag tog inte många bilder idag utan filmade mest.


Det blev inte ett endaste kort på Liam, ja han är med på ett hörn på en av bilderna.


Jag tog en bild på tårta, som va helt ok. Jo då,, jag åt faktiskt en liten bit.... Jag hade kunnat äta mer men jag ville inte.


Så här såg tårtan ut, den räckte 7 personer. Jag räknar Liam som en vuxen för han äter banne mig som en häst.



 


Här är sonen. Han har blivit så smal o fin. Han har verkligen kämpat med sin vikt oxo. Han tränar jättemycket o är så duktig. Jag är så stolt över honom att han har fixat det själv.



 


Det har varit en trevlig eftermiddag. Mormor o morfar va oxo där, de va kul att träffa dom.


Nu ses vi igen på julafton.. Hoppas inte att jag blir sjuk igen som förra året.


Tack Marcus, Nina o Liam för en fansastisk eftermiddag ♥


 


Puss I Pannan   ♥


 

2 kommentarer:

  1. jag tar en bit jag oxå, jag har fölseda ida... hihi... kramkram ♥

    SvaraRadera
  2. till dig kramkram ¢¾

    SvaraRadera