Bloggintresserade

onsdag 8 december 2010

Måste Vara Lite Snäll !

 


Underbart väder ute. Lite mer plogat än igår, så de va lättare att ta sig fram.


Hade de inte varit för ryggvärken så hade de inte varit några problem att ta sig fram.


Värken är bra mycket bättre idag, så jag ska inte klaga.


Sitter som vanligt o pimplar mitt kaffe, tog ett äpple till oxo. Äter väl vid 16-tiden.


Måste få ihop så jag kan åka in o handla lite julklappar oxo, tiden bara rinner iväg. Nästa år får jag väl starta i slutet på sommaren med inhandlingen när de blir sånt här dravvel med värken o influensan  =)


När vi va ute innan så började Teddy att skälla o hoppa, ja han är inte klok =)


En "tant" kom upp jämsides o frågade om han skällde på henne ?...


Oh nej fick hon till svar. Han är arg fåglarna som flyger ovanför oss, han vill jaga dom. Han gillar inte dom större fåglarna som tex skator osv.


Du förstår, detta är hans gård så här ska inga skator vara.. Då tänkte jag,,, inga skator mer än vi men jag sa inget  =)


Måste ju vara lite snäll.


Oj vad mörkt de blev på en gång,, får tända upp stakarna så jag ser...


Ha en dag o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar