Bloggintresserade

måndag 20 december 2010

Någon i mitt kök !

 


Igår kväll när jag släkte ner för att lägga mig så hörde jag nåt från mitt kök.


Jo, jag vet att det låter "sjukt" o de är heller ingen inbillning. Jag hörde faktiskt nåt..


Det lät som när man blåser bubblor i ett glas mjölk med sugrör. De bubblar på ett speciellt sätt.


Jag hörde bubbel o sen blev de tyst.. Jag blev lite rädd först, men sen gick de över. Jag är van att höra saker i lgh så de va inte första gången ...


Undra vem de kan vara ?


Får se om jag hör nåt nu när jag ska släcka ner o lägga mig =)


Har kollat lite på tv;n, man kan säga att jag har varit ganska trött efter en hel helg med trollet ♥


Nu får ni sova så gott o ha en bra vecka. Snart kommer Tomten..


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. i elementen kanske ;)) Ha en skön måndag! KraMen

    SvaraRadera
  2. Ja de kunde de varit men näää,,, de va något annat =) Kramelikram ♥

    SvaraRadera