Bloggintresserade

fredag 31 december 2010

Årets Sista Bilder / Foton

 


Ja så blev de några bilder på mig själv.. Jag är absolut inte nöjd, men jag ville ändå ha ett par sista bilder detta året.


Jag har även tagit före o efter bilder, men dom känner jag att jag inte klarar av att lägga ut här "än"...


På tal om ärtsoppa,,, fan va dom smäller,, Teddy mufflar o Snobben ligger gömd..


Ett taskigt försök att ta en bild på mig själv. Jag är glad att jag hade munnen stängd,, den har jag så gott som alltid öppen när jag tar kort.



 


Här är de mamma som har tagit bilderna o inte jag,, de blev så av bara farten igen...


Dubbelhakan är inte lika stor längre,,, även att den är megastor.



 


Lite "häng" får man räkna med nu  =)


Måste ju säga att jag hade bara mascara o läppglans på mig, jag använder inget annat längre som jag gjorde förr. De blir inte bättre för de.



 


Den här bilden tog jag.. Fy fasen för att sitta o "fåna" sig bara för att man ska få till nåt som kanske duger för bloggen.. Baaah.


Idag fick jag inte iordning på håret så jag är väldigt missnöjd just nu.. Blir nog bättre i morgon kanske =)



 



 


Lilla mamma som tog den här bilden oxo. Ja dom blir inte bättre än så här,, de är bara att gilla läget.



 


Halsbandet jag har på mig fick jag av Linus i julklapp ♥


T-shirten fick jag av mamma igår när hon hade varit o shoppat.. Tack mamma ♥


De va mina bilder för det här året.... Hoppas att ni har kunnat njuta av flera av dom.. Då menar jag inte bilderna på mig utan dom andra jag har tagit.


Ha nu en mysig kväll allesammans.


ETT GOTT SLUT & ETT GOTT NYTT ÅR


 

4 kommentarer:

  1. Vicken tjusig donna ...jag njöt visst av att titta på bilderna av dej..snacka om att du har varit duktig..du är jättefin jadå du var fin förut oxo men nu mår du ju bättre än förut ett stort grattis till dig o ett gott nytt år..kram hörs

    SvaraRadera
  2. Tackar de va fint skrivet,,men nu har du allt druckit lite för mycket vin igen =) Jag blev så lessen när jag såg bilderna på mig, men det är bara att acceptera för de är så jag ser ut... Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  3. Hittade inte detta själv först... men, WOW, vilken fin qvinna du blivit! Håret vart ju jättesnyggt! Roligt att se en sån stor förändring! Fortsatt gott nytt år! Kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. Tackar o niger... Så de va här du hade skrivit =) Lite ändring blev de allt ,, de känns skönt med håret. Men jag hatar att vara med på bild.. Men de är så att jag måste börja acceptera mig nu.. Kramkram ♥

    SvaraRadera