Bloggintresserade

onsdag 1 december 2010

Adventsfint / Bilder

 


I söndags gjorde jag lite adventsfint. Jag älskar när jag får sätta upp stakarna o tända dom.


I måndags kväll när jag kom hem från sonen så hade mamma hjälpt mig att städa lite. Tack goa mamma för hjälpen ♥


Jag ville använda mitt kamerastativ innan när jag fotade utan blixt men jag har slarvat bort den delen som man skruvar i kameran o fäster på stativet. Fasen, undra om de finns att köpa till utan att jag måste köpa ett helt nytt stativ ?


Kök o Vardagsrum



Måste ju fota med blixt oxo.



Vardagsrummet, här ligger jag o myser i soffan o tittar på tv;n



Mitt lilla kök


2 kommentarer:

  1. oj vad mysigt du har det jättehemtrevligt ombonat o julfint härliga färger....kram

    SvaraRadera
  2. De är mysigt när stakarna vet sin plats =) kramkram ♥

    SvaraRadera