Bloggintresserade

tisdag 28 december 2010

Skönt att leva / Foto

 


♪♪♪   Solen lyser himlen är blå,,, va de är skönt att leva då ♪♪ ♪♪


Nä,, solen har gått i moln, men det är ändå skönt att leva.


Vaknade med värk o magkatarr,,, inte roligt alls. Så nu har jag fått småäta lite så de är bättre.


Ja, jag tog en omeprasol oxo eller hur dom stavas..


Ska snart äta lite mat, då blir de kanoners  =)


Idag är de inte så kallt ute som de va igår.. De va - 23 grader på kvällen o ännu kallare på natten sa dom. O de kändes oxo.


Teddy får lätt kramp i benen så han vill inte gå så långt, de får vi ta igen när de blir lite varmare ute sen.


Jag är så glad i min lilla lappis  ( ja få inte för dig nåt för jag menar bara en sak o de är Min LAPTOP o inget annat ... ja just Du )


Jag får hitta på ett annat namn till min lilla sötis =)


Titta själva får ni se så söt den är..


De är ingen webcam på, men de behöver jag inte heller. Jag vill inte sitta framför en cam o fjolla mig,, noo way.


Huvudsaken är att jag kan surfa med den o de kan jag.


Fiiii fasen va jag fryser ... De är så skönt ...


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.. Va rädda om er o glöm inte att släcka ljusen.


 


Puss I Pannan 


 


4 kommentarer:

  1. fast min är sötare, liten rosa barbiedator;-) passar en rugguggla som mig;-) Ha en mysig kväll min sköna .tack för dina värmande ord på min blogg, kramelikram

    SvaraRadera
  2. är den allt =) Försök att inte bry dig om denna slempropp. Du kan jämnföra denne som ett aktivt virus eller nåt =) Se nu till att ha den allra bästa mysigaste kvällen du bara kan ha... Puss i Pannan ♥

    SvaraRadera
  3. min är sötare ändå, den är en röd liten PC ;) jag måste ju skryta jag med... hihi..... nä, allvarligt, så roligt för dig med en laptop!!! På min gamla laptop har skärmen lagt av =(( inte alls kul. Sjung och le, mys mys från mig! Kramkram ♥ bloggvännen Geddan

    SvaraRadera
  4. är säkert sötare än min... Min är bara svart...De är jätteskoj med min lappis, jag ska byta till den nu innan jag stänger ner.. Kramkram ♥

    SvaraRadera