Bloggintresserade

torsdag 2 december 2010

I morgon är en stor dag !

 


Jag känner att jag blir lite smått tokig snart. Jag går o sjunger på taggatrrrråååå´n hela tiden.


T o m när jag va på Ica innan så sjöng jag den.. Undra om de va nån som hörde mig =)


Idag har det snöat lite,, men det är inte alls lika kallt som det har varit dom sista dagarna.  Tror att de kan ligga på ca - 7 grader. Så de va skönt ute...


I morgon är det en stor dag. En mycket viktig dag. Jag vet att jag kommer att tänka väldigt mycket på olika saker  =)


Ja de tar jag i morgon.


Nu ska jag se om maten är klar. Jag fuskar idag, jag har köpt färdig ,,,,,, men va heter de nu då ??


NÄÄ de är inte klokt jag kommer inte på vad det heter. De är platta saker med färs...


Lasagne !!!!


De är jobbigt när man tappar orden sådär.


Ha en fin kväll, o va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

2 kommentarer:

  1. platta saker med färs är gott :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. ja visst är de.. Jag kan bli tokig när jag tappar orden, hade jag inte kommit på de så hade jag gått ut o läst på kartongen =) kramkram ♥

    SvaraRadera