Bloggintresserade

torsdag 9 december 2010

MINA BLOGGVÄNNER !

 


Inatt när jag inte kunde sova så satt jag o "samlade" ihop bloggsidorna här inne så jag ska ha dom på ett ställe.


Vad tror ni händer ???


JO men visst kommer jag av mig som vanligt  =)


Nu hann jag spara dom jag hade skrivit ner, men dom andra får jag leta reda på igen.


Ni får gärna hjälpa mig,, hojta till OM ni inte ser er blogglänk under


MINA BLOGGVÄNNER / LÄNKAR


Jag skulle åkt till apoteket i dag, men jag tar de i morgon istället så kan jag handla hem om det är nåt som fattas över helgen. Just nu har jag allt... Tror jag.?!.


Ska strax ta mig nåt att äta.. Njuter av dom sista dropparna kaffe..


Ha en fin kväll o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. blir det inte riktigt som man tänkt sig :)) Ha en skön kväll nu i alla fall ;)) KraMen

    SvaraRadera
  2. Nä de blir ju inte alltid som man har tänkt sig.. Men de får gå ändå =) Jag tror att jag börjar få till de lite i alla fall. Ha de gott vännen. Kramkram ♥

    SvaraRadera