Bloggintresserade

tisdag 7 december 2010

Hunden Ruff / Jackan snuddade bilen

 


Hoppas Hunden Ruff får ett nytt hem snart så dom inte avlivar den. 


Det är sorgligt när man inte kan behålla djuren. O hemskt när man

"slänger" ut dom som sopor o vanvårdar dom.


 


På tal om djur o ättsoppa  =)


 


Härom kvällen när jag va ute med Teddy i snömodden o halkade runt o gjorde allt för att hålla mig på benen så kom en ganska stor bil i hög fart.


Jag försökte gå in mer på kanten men jag hann inte förrns han låg jämsides med oss.


Min jacka snuddade bilen.  
Tänk om jag hade halkat till eller om bilen hade kanat mot mig, då hade de smällt..


De hade kunnat sluta väldit illa.


Nä nu blir de en härlig dusch o batteribyte av tangentbord....
Toodles    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar