Bloggintresserade

fredag 10 december 2010

Dimetikon ! / GBP / Foto

 


Dimetikon kanske inte säger dig nåt. Men det är för uppblåsta o gasiga magar..


Köpte dom när jag va på apoteket innan, sen köpte jag även aktivia på Ica när jag handlade.


Tabl ska man ta 1 x 3-4 / dag. 100 tabl  89 kr ( tror jag de va )


Jag har Aldrig nånsin haft en sån aktiv mage innan. De har kommit nu efter operationen o de är väldigt jobbigt.


Sen har jag oxo fått ,, ja problem vill jag väl inte kalla de . De är väl mest pinsamt för de låter som jag rapar, vilket jag inte gör.


Jag tog en klunk kaffe nu o då hände de igen. När jag sväljer kaffet så strax efter kommer de som en rullande luftbubbla från magen o upp i strupen. Så till slut låter de som en rullande rap.


Eh , nu blev de lite gallematias. Men jag hoppas att ni förstår  =)


Hur som helst så är de skit samma.. Hoppas att tabl hjälper så blir jag nöjd,,, rullrapar eller inte  =)


 



 


Nu ska jag in till mamma igen o fixa klart hennes mail. Jag har fixat så hon har windows live mail istället, så nu behöver hon inte strula in på hotmailen...


Nu ska hon bara lära sig hur man skickar osv... Men de lär hon sig direkt...


Ha en fin kväll...


 


Toodels & Tassels   ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar