Bloggintresserade

tisdag 14 december 2010

God morgon

 


Hoppas ni har sovit gott inatt. Själv har jag Inte sovit många minuter (läs timmar).....


Tankarna har gått hit o dit. Har nog varit lite orolig att jag ska försova mig fastän jag vet att jag Inte skulle gjort de  =)


Har duschat, sitter o äter lite frukost nu så jag ska fixa till resten o sen gå ut med Lillplutten innan han ska till mormor.


Hoppas vaktmästaren kommer hit snart o fixar elementet.. Jo han har ju varit här en gång för att de va iskallt. Nu är de tvärtom,, de går Inte att stänga av så de är jättevarmt i lgh.. De är inte skönt alls.


F-n att man aldrig kan bli nöjd  =)


Jag ska ta med mig kameran o se om de blir några kort knäppta idag...


Skål på er ( med kaffe ) o ha en bra dag. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

1 kommentar:

  1. sommaren, tycker jag, då behöver man inte bry sig om elementen heller...... kram

    SvaraRadera