Bloggintresserade

fredag 31 december 2010

Finbesök / Bilder

 


Igår fick jag ju besök av Annica o LuddeLudd.. Annicas son såklart ...


Det är så skönt att prata med henne för vi har likadant tyck/tänkande..


Vi pratar om allt mellan himmel o jord. Vi förstår varandra så bra.


De blir ju även prat om operationen osv. Sen fikade vi.. Jag blev så sugen på glass o hallonsås när jag va o handlade så de köpte jag.


Jag värmde till några hallon, plus att jag hade hela hallon.. De va så gott. Jag skulle ju tagit kort när vi satt o fikade men de tog slut så fort så jag glömde bort de..


Jag hade lite glass o hallon kvar sen så jag kunde ta ett kort i alla fall.. Ja vi hade inte samma upplägg som de jag har i glaset men de spelar ju kvitta...


Men Ludde, hur ser mössan ut =)



 


Undra vad Ludde tänker här =)



 


Hmmm undra vem de va som sa nåt dumt eftersom Ludde skrattade =)



 



 


Ja vad kan man säga mer än att mamma Annica är precis gaaalen.



 



 


Titta så söt han är min lilla LuddeLudd ♥ Han är väldigt go att krama oxo...



 


Ja förlåt Annica,, jag har ju inte frågat om jag får lägga ut just den här bilden. Men jag tycker att den är bra på dig så jag fattade mitt egna beslut  =)



 


Här är den goa glassen med varm hallonsås + hela hallon fast dom syns visst inte där.



 


Jag åt lite glass o hallon innan men då fick jag lite ont i magen,, men de va gott i alla fall.


Nu är de slut på det onyttigt-goda o åter till de som är nyttigt o gott. Ja ok,, jag dricker lite vitt vin nu oxo, men jag måste få gotta mig lite sista timmarna...


 


Toodles  &  Tassels  ♥

2 kommentarer:

  1. jättefina bilder på dej... och .. alla bilder som du delat med dej under året, jättekul. Ett riktigt gott slut och ett Gott Nytt År önskar jag dej.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad go du är... Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.. Ha de allra bäst.. Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera