Bloggintresserade

onsdag 29 december 2010

Fick jag behålla mitt hår ?

 


Just nu sitter jag o kollar på Bonde söker fru. Teddy ligger jämte mig o sover gott.


Det har varit en pärs,, jag va så nervös innan frissan va klar med mig..


När jag satt i stolen med smetet i håret så sa jag ;


- Snälla gode gud låt håret sitta kvar på huvet o inte hänga fast i hättan.....  Jag vill Inte se ut som SkallePär....


Tur att inte frissan hörde vad jag sa, då hade hon säkert ringt ambulansen  =)


Slingorna blev bra,, klippningen blev oxo bra... Sen frågade jag henne hur jag skulle noppa mina ögonbryn ?


Visst jag har väl varit o nafsat lite men inte ordentligt. Så hon gjorde de med en tråd.. Hahaha hon sa först att de gör ont,,, du som är så håröm..


Aaahhh sa jag,, jag kan ta smärta ganska bra.. Så hon satte igång,, o de gick faktiskt bra. Visst kändes de... Tills hon ska ta vänstra ögat...


- Nu kommer det att göra lite ondare på den här sidan..


- Nä då,,, säger jag de är ingen fara.. Kör på...


O hon körde på.... Jädrar i min låda va ont de gjorde. Jag frågade henne hur de kom sig. Hon sa nåt om att de hänger ihop med hjärtat..


Så vänstra ögat gjorde faktiskt ont....


Jag känner mig rätt naken om "brynen" men jag vänjer mig kanske... De gjorde hon ju plättlätt så de är bara att åka förbi där så tar hon de igen  =)


Summasumarum - Jag är jättenöjd. O de kostade mig inget för jag fick de av mamma i julklapp..


Nu börjar bonde söker fru igen, så nu försvinner jag ett tag.


 


Toodles  &  Tassels  <3

4 kommentarer:

  1. Jag tror du blev jättefin! Gulliga dig och söta din mamma! Kram!

    SvaraRadera
  2. ha bildbevis på pangbruden. ;-) Och sök nästa sässong till det programmet;-)Ha en mysig magisk kväll . kramar och puss på tån

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja de kanske kommer ut en bild vartefter.. Fin o fin jag blev mycket bättre än innan o jag är nöjd me de =) kramkram

    SvaraRadera
  4. Hahaha pangbrud hahaha,,, du är rolig.. Ja jag ska sätta ut en bild sen.... Söka till programmet,, oh nooooo de skulle jag aldrig våga... Ah dom andra flickorna skulle inte ha en chans o de skulle inte vara snällt =) Hoppas att du sover o drömmer gott nu.. Puss & Kram ♥

    SvaraRadera