Bloggintresserade

onsdag 22 december 2010

Hör Inte Till Vanligheten / Bild

 


Nu är de inte många dagar kvar till Tomten kommer.. Mamma, Tilda o Linus hade mött Marcus, Nina, Liam o Marcus pappas familj på A6. Då hade Liam sagt att på julafton kommer Tomten =)


Han är nog eld o lågor nu... Han väntar på att få många paket.. Ja de gör jag oxo (inte)


Jag blev lite full i fniss innan när jag skulle tända ljusen, dom hade brunnit ner !!!


De kan jag ärligt säga att de har Inte hänt på många år.. De hör inte till vanligheten att jag tänder ljus för. Jag har ju svettats så innan så jag har plågats, men nu tycker jag att de är skönt/mysigt.


Jag va ju bara tvungen att ta ett kort så ni fick se att jag faktiskt tänder dom   =)


Uffa då,,, jag börjar bli lite tung i huvet. Ah de går över...


I morgon ska jag göra nåt, till någon annan än mig själv ... Ska ta kort o lägga ut de här sen.


Nu får ni ha de så bra.. Va rädda om er o glöm inte att släcka ljusen.


 


Puss I Pannan  ♥


 


2 kommentarer:

  1. och mycket lätt att glömma. I år så hade vi ljus som bara rann... dålig kvalitet. Nu har Kronljusen åkt fram. Jag fick ett så vackert mail här förut. Du är bara så superduktig! Julkramen. ♥

    SvaraRadera
  2. Roligt att du tyckte om julkortet... Ja en del ljus kan vara hemska.. Dom som jag har nu är bra.. O de är mysigt att tända lite ljus nu när jag inte lider av de... Sen gäller de att komma ihåg att släcka dom oxo... Kramkram ♥

    SvaraRadera