Bloggintresserade

fredag 10 december 2010

Satt På

 


God morgon,,, ja jag har sovit så dåligt sista veckan så jag sov gott nu på förmiddagen.


Har precis ätit frukost,,, lite musli med yoghurt gott gott.


Teddy va ute inatt så han klarade sig.. De va jag som fick dra upp honom ur sängen =)


Har satt på tv4 nu för att se om de fortfarande strular. Ibland tar de en stund innan de börjar.


Ska snart gå in till mamma o hjälpa henne med datorn, det strular visst för henne med nåt.


Ska åka ner till apoteket lite senare, handla några saker o sen hem igen.


Kurera ryggen så jag kan ta mig till A6 med någon snart =)


Nähä mina vänner, de är likabra att gå in till mamma o se om jag kan fixa datorn.


Ha en bra dag, de är så vackert ute. -8 grader så de är sådär lagom kallt när de Inte blåser.


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 

2 kommentarer:

  1. En go kudde, fniss...... Kallt idag, ja. Har redan varit ute. Kram. Geddan Nobel.

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja här får man allt se sig för så man inte sätter på fel saker =) Men allt går väl ?? =) Kramkram

    SvaraRadera