Bloggintresserade

fredag 17 december 2010

Fammoos Bling Bling / Bilder

 


Lille trollungen kom hit redan ikväll ,,, vi har busat,, varit inne hos gamle mormor Neta o fikat ( inte jag ) .. Sen har vi lyssnat på musik, dansat o spelat piano.


Liam är galen i mitt piano. Vad jag önskar att jag kunde spela för honom, men de är svårt att lära sig.


Självklart hittade han ett halsband som han ville ha på sig. På med fammoos bling bling o ner på alla fyra o brumma med grävskopan o bilen...


 



 


Myror i brallan hittade vi oxo, den får vi ta en dag..



 



Titta så fin han är..



brrrrruuuuum säger han så spottet yr  =)



 



Liam o Teddy delar säng.



2 av mina 3 killar.... Nu sover dom gott.



 


Ska snart stänga ner för natten. Ska bara ringa ett samtal först..


Ja på tal om samtal så glömde jag ringa till Telia idag,, jag missade de med 8 minuter baaah. Men måndagen kommer ju snart så då fixar jag de.


Nu får ni ha de gott. Dröm sött o va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar