Bloggintresserade

onsdag 29 december 2010

Snöigt / Bilder

 


Jisses vilket liv de är i huset.. Någon har hittat sin borr  =)


Nä då,,, de är lugnt.. Sitter o slötittar på rena rama rolf.. De va längesen jag såg dom programmen. Lite roliga är dom allt.


För några dagar sen när vi gick ute så hade jag med mig kameran.. Solen sken,,, ja de vill säga att den gjorde de ända tills jag hade gått några meter då försvann den...


De va så vackert ute,, men nu kunde jag inte fånga några "solskens" bilder...


Men dom blev ganska bra ändå....


Liam vill alltid gunga,,, men de går inte nu. Då blir han kall om rumpen, sen vill jag inte skotta mig in där heller.



 


Den här rönnen är så vacker, men jag kunde inte fånga de på bilden så som jag såg de... Det är alltid nåt ivägen.. Nu va de ett stort hus o en antenn...


Jisses borrar dom efter nån låt ??? Jag sitter här o nickar i takt till borrandet  =)



 


Ingen kommentar  =)



 


Att de är allt ett vackert landskap,,, vinterlandskap...



 



 



 


Vackert, vackert.



 



 


Ja de va några bilder...


Väldans va den här dagen har gått fort.. Men det är ju så när man har trevligt...


 


Toodles   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar