Bloggintresserade

lördag 25 december 2010

Äntligen Kom Mina Gäster / Bilder

 


Som jag har väntat på mina gäster.. Jag va rädd för att dom Inte skulle hitta hit. Men det gjorde dom till slut, tack o lov.


Jag fick smygfota den genom fönstret så den inte skulle flyga iväg. Plus att jag inte hade hunnit dra upp persiennen ,, så jag fotade på avstånd, mellan persiennerna.. Det blev inte de bästa, men jag är bara glad att dom kom hit..


Nu ska jag bara sätta upp de andra godiset som jag gjorde till dom o hoppas att dom tycker om de oxo.. Ska även hänga ut lite äpplen till dom.



 



 



 



 


Idag har de varit en gäspardag. Jag är så trött. Både jag o Teddy sov jättelänge, sen har vi bara slöat o slappat.


Jag gick upp till min gulliga granne " I " o tackade så mycket för julklappen som jag fick av henne..


När jag ringde på dörren så visste jag inte att hon hade sin dotter o ena barnbarn där så de kändes lite pinsamt att störa....


Men jag hörde henne säga innan hon kom ut till mig ;


- Är de min lilla Anneli som kommer ??


Jag gick in en stund o pratade med henne. Hon hade oxo haft en fin jul,, lugn o skön.


Ja, hon är sådär supergullig o omtänksam. Vi är båda glada att vi har varandra.


Nu ska jag se om de är nåt bra på tv;n ... Kan inte sitta här nu för då somnar jag o vaknar säkert upp med hela alfabetet i pannan,, o de vill jag ju  inte...


Jooo,, de måste jag tala om oxo.. Eva va inne hos mamma innan så jag gick in o pratade en stund...


Jag kan Inte låta bli o fråga om hon vill massera ryggen lite.. Hon har dom mest magiska fingrarna jag har varit med om. De känns som hon är innanför skinnet o masserar för de kittlar så gott o jag somnar nästan.  Jag vill bara ha mer o mer.. Tack gulliga Eva ♥


Nu får ni ha en mysig kväll.. Glöm inte bort att släcka ljusen o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. Äntligen kom jag in här;-) Men inge kul ;-( vara på denna blogg.Det första man ser är en elak kommetar på min sida, fattar inte vad jag gjort människan?? Håller mig till world press. Men så kul komma in här i alla fall. God fortsättning och stor kram och puss på näsan

    SvaraRadera
  2. Försök att inte bry dig om idioten.. Den människan är på allt o alla, du har inte gjort nåt .. De är fel på personen i fråga. Stora fel. Hoppas att du mår bra.. Va rädd om dig o god fortsättning.. Puss o kram <3

    SvaraRadera