Bloggintresserade

torsdag 9 december 2010

Får Se OM Jag Lyckades ?

 


Nu har jag försökt att ändra powern till datorn. Den stänger av när jag inte har suttit här efter ett tag o ibland är de lögn i håvete att få igång den.


Jag kan sitta hur länge som helst utan att nåt händer. Även att jag fulstänger den som man Inte ska göra.


Nu ska jag ta mig en varm,, mycket varm dusch för jag fryser. Vi va precis ute så Teddy fick göra sitt. O de va svinkallt,, tårarna rann ner för kinderna.. Ja de är lite tårigt nu.. Nog om de.


Hoppas jag fixade att ändra datorn så att den inte går o "sover" .. Får se om jag lyckades ?


 


Toodles  Or Tassels   ♥


 

6 kommentarer:

  1. lyckades du?? Tack för den värmande kommentaren på ett av mina inlägg. Skönt att såna som du finns. Hoppas duschen värmde. Sov gott... Kram

    SvaraRadera
  2. och må gott på Nobeldagen idag! Kramkram ♥ Geddan

    SvaraRadera
  3. oxå att det är kallt ute. har man hund så har man..kram Bless

    SvaraRadera
  4. Jo jag lyckades =) Vad gulligt sagt.. Jag finns här om du vill o behöver... Duschen värmde utmärkt =) Ha en fin kväll kramkram ♥

    SvaraRadera
  5. Tack desamma, må gott du me trots att de inte är nobeldagen idag =) kram

    SvaraRadera
  6. Ja visst är de kallt, men det är skönt att gå ut. O jag är glad att jag har Teddy annars hade jag bara suttit inne o häckat o inte fått tummen ur... Kramkram ♥

    SvaraRadera