Bloggintresserade

tisdag 21 december 2010

Jag va även i Japan

 


I morse när jag vaknade så hade jag ont av magkatarr ( är de felstavat ?) så jag va tvungen att ta en tablett för de.. Nu har de gått över..


Jag har inte alls dom problemen som jag hade innan operationen, o de är så skönt.


Fick besök av min granne innan. Hon som jag hjälper att vattna blommorna hos ibland..


Jag fick en julklapp o ett kuvert som jag ska öppna på julafton. Ja, hon sa att jag fick öppna de nu om jag ville. Men jag väntar  =)


Jag ringde o pratade med Liam innan. Han o Marcus hade klätt julgranen o den va så fin sa trollet.


Marcus berättade att han hade tagit tag i en gren o dragit granen ca  meter  =)


Han är en liten klie, den lille skiten =)


Så har jag glömt att ringa telia i dag oxo.. Måste komma ihåg att ringa i morgon.


Ikväll är de bra på tv;n... Först är de;


 


Jul med Ernst 
20:00 - 21:00


Poliser i paradiset 
22:40 - 23:40 


Polisstyrkan 
23:40 - 00:10 


Kampsport: K-1 
00:15 - 01:15


 


Sen är det läggdags. O förhoppningsvis sover jag gott.


Inatt körde jag full o hamnade bakom lås o bom. Ja jag kommer inte ihåg hur många år jag fick sitta inne. Plus att jag blev av med mitt körkort..


Jag va även i Japan o va jag gjorde där har jag ingen aning om. Det hade i alla fall med våran viktgrupp att göra på fb, så jag drömde om en tjej där, men hon är Inte med i den gruppen. Vilket hon inte behöver heller.


Ja, jag får till de så dumt ibland...


Drömde även om ett X o där gick de hett till =)


Jag vill Inte hålla på att drömma så här.. De är väl ok sålänge de inte är mardrömmar..


Nu får ni ha en mysig kväll. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar