Bloggintresserade

måndag 15 mars 2010

Blir en vecka idag.

 


Inatt har jag varit ganska lugn, inget spillt vatten. O jag har sovit ganska gott.


Jag får fortfarande hjälp med Teddy, jag klarar inte av att gå ut än så isigt som det är.


Idag får jag lite besök, de ska bli roligt.


1 vecka fyller jag idag, ja med operationen. Annars fyller jag 44 idag men det pratar vi tyst om...


Jag har fortfarande ganska mycket värk, mest i vänster sidan. Men jag tror att de kan bero på min muskelvärk, att de gör sitt..


Undra när jag ska börja gå ner i vikt ? Vill göra de NU. Visserligen är jag fortfarande svullen i magen o känner mig väldigt uppblåst.


De får väl ta den tid de tar antar jag =)


Ha en bra dag, nu ska jag försöka få i mig alla tabletter   =/


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

5 kommentarer:

  1. Kram. Lycka till. Geddan.

    SvaraRadera
  2. GRRRAAAATTTTTTIIIIIIISSSS!!!!!!! Lilla hjärtat..Hoppas att din dag blir BÄST! Varma goa fölsekramar från mamsi!

    SvaraRadera
  3. en enkel tulipan på din märkelsedag ha det näran och gratulera,Grattis med födelsedagen och ditt nya kommande liv,.kramaroch puss på tån

    SvaraRadera
  4. vad ni är underbara... Jag har blivit grattad jättemycket idag överallt.... Tusen tack puss på er ♥

    SvaraRadera