Bloggintresserade

fredag 5 mars 2010

Kan inte hålla mig till Söndag !

 


God morgon. Har ni sovit gott ?


Jag sov gott nu i morse när mobilen ringde vid 10 för jag kommer inte ihåg att jag hade stängt av den, sen fick jag leta efter den då låg den i sängen så visst hade jag stängt av den o fortsatt sova gott.


Det kan vara lite läskigt när man gör saker som man inte har en aning om att man har gjort. De händer väldigt ofta när jag sover, som tex att någon kan ringa mig o jag svarar/pratar med den personen. Jag kan lova både de ena o de andra , sen kommer jag inte ens ihåg att jag har pratat med dom. Kul !


Sitter o dricker kaffe o hoppas på att skallevärken ska ge med sig lite. Jag känner att de blev lite mycket igår med allt som håller på att hända i mitt liv nu.


Ni ska veta att jag har svårt att hålla mig ,, ja jag är så ivrig att skriva om min "framtidsresa" nu så jag känner mig sprickfärdig.


MEN, jag Ska hålla mig till Söndag, va lugna ni SKA få vänta lite till hahaha fy så taskig jag är...


De finns ju lite som jag måste tänka på innan oxo , ja som jag behöver.   T ex ;


En bag.


Tandborste kan vara bra att ha.


Sällskap.


Lite pengar.


O ett jädrans mod o glatt humör ...


Ja de är lite av de som jag måste tänka på.


Solen skiner ute, men det är så halt så jag vågar inte ge mig ut på längre sträckor. Jag har klarat mig hela vintern utan att ligga o sprattla i snön.


Nehej, nu får ni allt klara er en liten stund själva för jag ska kolla runt lite..


Ha en fin dag, va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 


Dag 18   /   3 Dagar Kvar


 


Ditt horoskop för 5/3


Idag handlar mycket om din personliga utveckling, eller kanske om resor som du vill göra. Det finns anledning att vara optimistisk kring det mesta.

4 kommentarer:

  1. du ha tänkt vända kalla sverige ryggen och flaxa iväg till Maldiverna....så klart!!Nu kom jag allt på dej va? Kramis <3

    SvaraRadera
  2. Jag har slutat fundera!.......fast. Liiiiiiiite nyfis e ja allt......bara liiiiiiite. Håll humöret uppe! JAG ska inte fråga längre. Kram! ♥

    SvaraRadera
  3. Ja du,,, tänk Maldiverna.... En väska ska jag ju ha med mig så man kan aldrig veta =) I morgon ska jag skriva om de. Jag är riktigt nervös nu o glad. Ha en bra dag kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. Du får gärna gissa har jag sagt. O du får vara nyfiken. Men nu är de inte många timmar kvar tills ni får veta de.... Bra va ? Ha nu en bra dag .... Kramkram ♥

    SvaraRadera