Bloggintresserade

tisdag 2 mars 2010

So What !

 


Nu är jag äntligen hemma igen. Det tog en liten stund inne på rtg. Ja de va inget speciellt som skulle göras idag utan bara rtg min fot. Har ju en knöl i den o har haft ett bra tag. Så nu är de bara att vänta på svar o se om dom hittar nåt annat än fettknölar  =)


Det har varit fint väder ute idag, men jag har inte orkat vara ute nåt speciellt. Mår lite bättre just nu, så de är skönt.


Ska sätta mig o skriva ett mail till tjejerna i Estland så dom får veta vad min "framtidsresa" är, dom vet inget.


Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ja jisses nu kan jag väl inte somna för de sen. So what !


Ha en mysig kväll, va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

2 kommentarer:

  1. Sitter här med min kopp, vilar ryggen lite mitt i städningen..Hoppas det inte är något allvarligt med din fot..Det är gaska vanligt med dessa fettknölar, har en i överarmen.. De tar inte bort den, för det kan medföra mer besvär än att den får sitta kvar..Ha det gott vännen..Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej, jag tittar bara in en snabbis o spar kaffe till lite senare. De är säkert inget allvarligt de är bara obehagligt att ha en knöl under foten. Ja den gör ju ont oxo =) Fettknölar finns de säkert gott om o dom får sitta sålänge dom "sköter" sig =) Du får ha en bra dag o va rädd om dig. Kramkram ♥

    SvaraRadera