Bloggintresserade

söndag 14 mars 2010

God natt o sov gott.

 


Nu slänger jag mig i bingen... Ja ok, de lät kanske hurtigt men jag är ju som en 90 åring nu som inte kan röra sig.


Ner kommer jag alltid, de är värre när jag ska ur den...


Förresten, gissa om jag gjorde samma tabbe inatt igen ?


Japp, vattenflaskan först över mig sen ner på golvet o splaff... De är sånt som händer, den här gången blev jag inte rädd i alla fall. Jag sa bara till mig själv att de va fruktansvärt smart att inte kunna ställa den ifrån sig utan att jag måste somna med den igen.


Sånt är de.


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥


 


Det känns så overkligt att inte Lotten finns här mer...

2 kommentarer:

  1. Vi ska ta vara på den tid vi har...och vara rädda om varandra..
    Hoppas du får det gott och bra idag.Kramar om dej <3

    SvaraRadera
  2. för varandra. Och ta vara på den tid som är. Sköt om dej Anneli, idag är jag ensam med mina tankar ett tag. Kram.

    SvaraRadera