Bloggintresserade

torsdag 11 mars 2010

HEMMA IGEN

Ja någon semester har det då inte varit. Det trodde jag inte heller.


Nu är det gjort o de känns så overkligt. Jag har genomgått operationen o jag lever än. Visst ska man ta de lugnt så här efteråt, Nina läste att de tar ca 30 dagar att bli "normal" ja om man har varit de innan då vill säga.


Så fr o m i måndags på självaste kvinnodagen började jag mitt NYA LIV.


Jag orkar tyvärr inte skriva mycket mer nu för jag är helt slut o har ont. Men jag kan säga som så att de va underbart att komma hem, ja de va lite som att få grädde på moset  =)   Sug på den ni...


Tusen tack för era sms o kommentarer/mail.


Jo, sen hände de en sak när jag låg inne, men jag berättar mer om de sen oxo  =)


Hoppas att ni alla mår bra. Nu ska jag lägga mig lite....


Sussa gott , va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥


 


 


3 kommentarer:

  1. ..vännen! Kramar om.

    SvaraRadera
  2. Har följt dig ... skönt. Ta det med ro och smält intrycken. ♥

    SvaraRadera
  3. va goa ni är.............. kramkram till er båda ♥

    SvaraRadera