Bloggintresserade

fredag 12 mars 2010

Första natten !

God morgon. Sitter här o försöker få i mig medicin, vatten o 1 dl yoghurt.


Har lite mer ont i magen idag, men de kan bero på att jag vred till mig igår när jag skulle lägga mig. Första natten hemma va jätte nervös.


Det tog nästan till kl 4 i morse innan jag somnade, men sen har jag sovit ganska gott. Mamma ringde vid halv 10 o sa att hon kommer in o hämtar Teddy så dom gick ut.


Tack snälla mamma, de är guld värt. Det är isgata utanför så jag vågar inte gå ut nu.


Jag funderade lite på nu om jag har fått alla vitaminer som jag ska ha för alla andra har fått så många. Jag har fått 4 olika tabl nu, ja ok två till som jag ska ta till natten. Ah jag får kolla upp de.


Igår kväll innan jag skulle lägga mig kom jag på att jag skulle ta sprutorna i magen. TVÅ sprutor o dom ska JAG ta själv,,, förstå hur jag får kämpa för att sticka mig själv... Det gör Inte ont, utan de är själva sticket som är hemskt.


Uj uj, jag har lite ont i magen, ska de kännas så här ?


Det är nervöst även nu, jag önskar att de går fort till den tiden är då man kan känna sig "säker"....


Måste bara säga att min muskelvärk har blivit bättre nu när jag kan ta mina värktabletter som jag ska o de är baske mig skönt.


Nu har jag ätit upp mina "egna" mediciner, nu har jag bara 4 vitaminer kvar.


Så jag tog 6 tabl på drygt 10 min, de känns fullt i magen o då har jag hela min yoghurt kvar sen.


Jag måste lägga mig ner en stund känner jag. Ha en bra dag o va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

6 kommentarer:

  1. vad duktig du är, kämpa på du fixar detta!!, kramizar

    SvaraRadera
  2. är duktig...och modig! Minsann inte alla som vågat sova ensam första natten hemma!Och att ta sprutor! Själv!Suveräna lilla du!Kramar om dej,vännen.//mamsi

    SvaraRadera
  3. Vilken kämpe du är! Ha en skön helg och vila dig i form! Kram M

    SvaraRadera
  4. Tack tack vännen de är så roligt att få så här mycket stöd från er, jag blir superglad... Jaaaa jag ska fixa detta.. Va rädd om dig kramkram ♥

    SvaraRadera
  5. Lite modig måste jag vara ibland, de är inte ofta när jag går här på kvällarna o känner mig förföljd.. Men detta gick ju bra, o t.o.m sprutorna som jag tar, huuuua jag ska snart ta två igen. Myspys o kramkram

    SvaraRadera
  6. Tackar o niger , nu är de bara att se framåt.. Önskar dig oxo en skön helg.. Kramkram

    SvaraRadera