Bloggintresserade

fredag 5 mars 2010

Söndag mellan 15 - 17 lägger jag ut de i bloggen !

 


Bloggen ser fortfarande sned ut. Jaja de går ju att skriva här. Jag är ganska trött nu, natten sov jag inget o dagen blev ganska lång.


Det tär rejält på en när man är orolig,, ja alla känslor man har som bubblar inom en.


Idag fick jag OK ang allt, de kan finnas ett litet krux som kan ställa till de men de får jag inte veta förrns på söndags kvällen eller måndag ?  Ja de blir som de blir.


Min lilla "framtidsresa" blir av på "beräknad" tid.. Så på söndag kommer jag skriva om de här.. Hmm vilken tid ska jag säga ?


Jag kommer att lägga ut de mellan 15 - 17,,,,, Om inget strular med bloggen eller nåt annat. Men då ska ni i alla fall få veta vad allt detta handlar om.


Varför jag inte har velat skriva om de förrns jag är säker osv.


Så jag hoppas att ni följer mig på min "resa" o finns vid min sida, jag behöver er ....


Nu ska jag lägga mig o försöka få lite sömn. Hoppas att ni har haft en bra dag.


Sov så gott o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

4 kommentarer:

  1. en som med all säkerhet finns vid din sida....om du vill..
    Hans namn är Jesus...
    Varma kramar till dej vännen.

    SvaraRadera
  2. Lite mera jordnãra som man kan HK,a pã!!
    HKHK//////Kai.

    SvaraRadera
  3. Ja då, jag vill att alla ska vara på min sida o vid min sida. Så alla är välkomna, o jag vet att du oxo är där.... Kramkram o pussen ♥

    SvaraRadera
  4. Annars ? Klart att jag vill att du ska vara med oxo även att du är lite mera jordnära =) Bara några mil bort... HKHKHK

    SvaraRadera