Bloggintresserade

lördag 6 mars 2010

Solen skiner / Dag 19 - 2 Dagar Kvar !

 


Ja solen skiner ute o de är så fint men kallt, för att inte tala om halt. Det smälter väldigt fort nu bara solen tittar fram så de gäller att hålla sig på "fötterna".


Nu är de jättenära o jag är så glad o förväntansfull. Men jag kommer inte ifrån att jag är rädd o orolig.


Jag tog vägen om min granne, hon som jag hjälper o vattnar blommorna åt på sommaren o berättade vad jag ska göra. Det måste jag göra för jag är hennes trygghet i detta huset, när hennes barn bor längre bort. Så nu kommer hon att ha mamma istället om de skulle vara nåt. Skönt så är det ordnat.


Det är alltid skönt när man har ordnat för dom man tycker om oxo så man kan slappna av helt.


Ska väl börja sen lite lätt att fixa med en del saker så jag inte får allt på en gång.


Sen i morgon kommer jag ju att skriva ut allt här, så missa inte det. Nu är de inte många timmar kvar tills ni får veta oxo.


Ha en bra dag o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. Hålla folk på sträckbänken på detta viset! Skäms på sej. *Ler* Pöss

    SvaraRadera
  2. Minimal F-myalgi! = inget alls? Kramar Geddan

    SvaraRadera