Bloggintresserade

söndag 7 mars 2010

Sista kvällen innan op.

 


Tack alla för era sms, jag blev jätteglad så tusen tusen tack. Det verkar inte som bloggen funkar som den ska, men jag hoppas att detta kommer med.


Dagen har varit pest o pina,, med andra ord skitjobbig. Fick två "bryt" precis när jag skulle gå in till lasarettet i Värnamo, men de gick bra till slut.


Jag har inte ätit på 20 dagar, bara druckit nutrilett o de smakar skunk o spye... Så jag blev så glad när dom frågade om jag ville ha en macka o yoghurt... Jag tänkte först tacka nej men dom sa att jag behövde energin till op i morgon.


Jag kommer att få åka ner redan vid 7 tiden, dom vill väl bli av med mig så fort som möjligt  =)


Ska snart in i duschen o skrubba mig i hibiskrub, ja de blir tidigt i morgon oxo.


Sen är de över......................


O jag hoppas att de kommer att gå bra.


Fy fasen vad rädd jag är. så håll alla tummar o tår ni har jag behöver de.


Sov så gott o va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

10 kommentarer:

  1. Skall verkligen tänka på dig imorgon, allt kommer att gå bra det vet jag. Det var bra att dom fick dig att äta lite inför operationen.... Stor lugnande kram / Kaisa*

    SvaraRadera
  2. Lena i Los Angeles7 mars 2010 kl. 23:38

    Allt kommer att gå bra! Jag tänker på dig här och sänder över lite varma styrkekramar till dig!!! Kraaaaammmmm!!!!

    SvaraRadera
  3. Nu har du säkert vaknat och allt har gått bra! Geddan

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har piggnat till dej o att de har gått bra ...vi hörs när du kommit hem..vila nu ordentligt kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Tro det eller ej, men jag gissade faktiskt på nåt åt detta hållet. Kommer inte ihåg när jag kom på idén, men det var nåt du skrev som fick mig att tänka på detta. Hoppas att allt har gått bra och att du snart är på benen igen! Kramar M

    SvaraRadera
  6. såg på Stin@s blogg att det var nått på gång. Hoppas att allt har gått bra. Min granne här dörren brevid gjorde en liknande op för 1 par veckor sedan. Hon är på benen och mår bra..Kram Blessings

    SvaraRadera
  7. många kramar från en vän

    SvaraRadera
  8. och önskar dig en bra kväll. Kram M

    SvaraRadera
  9. Hejsan, Jag är Annelis Svärdotter och ville bara medela att OP gått som planerat. Och att det är sagt att hon ska åka hem i morgon. Mvh Nina

    SvaraRadera
  10. ...@nneli! Och tack Nina för att du skrev och berätta...Hälsa så gott från Mamsi! Kram

    SvaraRadera