Bloggintresserade

söndag 7 mars 2010

MIN FRAMTIDSRESA..... GASTRIC BYPASS

 


 


For my friends on facebook,, if you want to read this, you can translate Here.


 


Då va de dags för min " framtidsresa ", tyvärr är det inget roligt för Er, men det kan bli de för Mig om det går bra, vilket jag hoppas.


Ända sen okt förra året har jag väntat, det har gått fort ändå. Fortare än för många andra.


Jag pratade precis med sonen, svärdottern o mitt barnbarn Liam i telefonen, o de är ju så roligt att trycka på alla knappar så han la på... Den lille trollungen.


Jag vet att de inte är mycket jag skriver nu, men jag ska skriva mer när jag kommer hem,,, eller från Värnamo om jag är pigg.


Ha de nu så bra allesammans, va rädda om er o håll gärna en tumme för mig.


Måndag, alltså i morgon ca halv 9 på morgonen ska jag opereras. Sen därifrån vet jag inte mer. Det visar sig.


Jasså ni vill veta vad jag ska göra ?


Ja de är exakt som det står i Rubriken. En Gastric bypass. Hoppas länken funkar, om inte sök på google.


 


Nu åker jag......... Vi ses när vi hörs..... Love Ya.


 


Puss I Pannan   ♥


 


 


OM det är någon som vill skicka ett roligt sms till mig får ni de gärna.


073 - 99 55 910

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Detta var inte det jag trodde, men jag förstod att det hade med HÄLSA att göra. Kramkram ♥ Geddan

    SvaraRadera
  2. Jag anade att det var nånsorts operation men inte vad...
    Önskar och tror att allt går bra så i ses igen,du lilla...
    Varma kramar från Mamsi.
    Gud välsigne dej.

    SvaraRadera
  3. skönt att det verkar ha gått bra... sköt nu om Dig riktigt ordentligt... Många kramar från den nyss hemkomna USA- resenären. ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Tusen tack till er. Nä de är kanske inte det lättaste att gissa nåt sånt här. Men det va roligt att ni gissade lite... De är så skönt att ha er här. Ha en mysig kväll kramkram ♥♥♥

    SvaraRadera