Bloggintresserade

torsdag 4 mars 2010

Dag 17 / 4 Dagar Kvar !!! / Utflykt.

 


God morgon, hela bloggen är sned i dag.. Undra om de är nåt på G här inne oxo ;o)


Har inte sovit än, nää har varit rastlös o orolig men ändå förväntansfull.


Ska snart åka iväg o vara borta ett " par timmar "... Får se hur lång tid det tar idag.  Som ni kanske förstår så har det med min lilla " framtidsresa " att göra.


Egentligen är de både 3 & 4 dagar kvar nu. Ja de kommer ju på söndag.


Ska dricka mitt kaffe o ta lite mediciner så de inte blir alltför jobbigt.


Ha en bra dag o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

3 kommentarer:

  1. nu har jag läst lite här inne hos dej...men
    jag fattar noll men det kommer sig väl....:)))
    Kram på sej,vännen.

    SvaraRadera
  2. är det men jag försöker skriva kommentarer till dej men dom försvinner.....Vad är det som händer här egentligen?
    Gillar inte när saker bara försvinner.... ;( Hör av dej. Kram

    SvaraRadera
  3. till dig, vännen, som väntar så otåligt på den 8 mars!

    SvaraRadera