Bloggintresserade

onsdag 3 mars 2010

Dag 16 / 5 Dagar Kvar !!!

 


God morgon hoppas ni har sovit gott.


Inatt så träffade jag o Annica på 2 lammkött, ja de va yngre än oss o vi hade så roligt.


Den jag fastnade för va både snygg, sexig, ursnäll o han förvred huvet på mig.... Men det va åldern som gjorde mig osäker efter allt jag har varit med om.


Men jag lät mig ryckas med o bara njöt. Jag har inte haft de så bra på jättelänge.


Ja ända tills den Annica dejtade, jag kommer inte ihåg vad han gjorde men vi fick springa alla 4 o jag va så skraj.


Precis när vi såg varandra igen så vaknade jag. F-n vilket slöseri på en sån läckerbit...


Jaja, vad är en bal på slottet  :o)


Idag ska jag tvätta, sen ikväll ska jag ha lite folk här o de ska bli så roligt. De är en liten träff innan min sk "framtidsresa" så de känns bra med lite stöd o vänskap.


Nu är jag på dag 16 o de har/är inte lätt men jag ger inte upp. I morgon ska jag iväg jättetidigt, kanske vid halv 8 så jag hoppas att jag kan sova lite inatt.


5 dagar kvar o de börjar märkas nu. De är så de susar i öronen... Men jag längtar o är förväntansfull.


Ha en bra dag o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar