Bloggintresserade

fredag 31 augusti 2007

*hick*












 

Regnet de bara öser ner tralla la lalala osv

*hick* Ahhh vilken hicka jag har.

Har precis pratat med Comviq, jag ska byta tillbaka mitt

mobil nr till dom igen. När jag köpte min mobil så blev jag

bunden till Telia. O nu är den tiden slut den 7 sept. Skönt.

Blir det lite billigare. Dom hade en kampanj nu så jag får 200 kr

på kortet.. Skit bra.......

Måste ringa till Telia oxå, dom har skickat hem en ny räkning så jag kan delbetala

mitt internet. Snällt, men jag har redan skickat in för ena månaden. Vill slippa betala

den 2 ggr...

Det ordnar sig.  *gäääääsp* oj vad jag är trött i dag.

Kanske skulle gå ut en sväng ? Jo jag får nog göra de innan jag somnar o

vaknar upp med alfabetet i pannan.....

 

Regna inte bort nu... Ha en mysig kväll......

 

Puss I Pannan

5 kommentarer:

  1. när jag kom in här så passar låten till ditt lilla troll o gullungen som står o sjunger hahahha visar lilltösa o vi skrattar gött Helena Papparitsi är det...Oki doki /natta /B

    SvaraRadera
  2. lätt att skura bort, ska du veta! Kramkram

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000001 september 2007 kl. 11:53

    Sola skiner å de e lörda ida! De bara för gött å leva,eller va säjer du? Ha en gogogo helg.KRAMAR till bästis-Illena ;)

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000001 september 2007 kl. 11:54

    e du ute å kollar på Råslättsdagen med "ring så spelar vi"? Ser du nån clown så hälsa från mej.hehe...

    SvaraRadera
  5. Här skiner solen idag och jag hoppas att det fina vädret håller i sig enda tills tjejmiddagen ikväll;) Ha det gott idag.

    SvaraRadera