Bloggintresserade

fredag 10 augusti 2007

Mätt i magen o nykissad, kan väl inte bli bättre










Spöktimmen är slagen moohhuuuuaaaa.

Hoppas inte ni blev rädda hehe.

Som alltid är det så trevligt att kunna titta in hos er

o skriva lite kommentarer... Ja ok, jag vet ju att de är de

även att jag Inte har kunnat de i dag heller.

Därför blev det en helt ny websida i stället.

Jag fattar inte varför jag håller på att gör sidor, dom blir bara liggandes,

men jag måste ju testa hur dom funkar.

För den som är lite nyfiken kan klicka på länken längre ner.

Ja de är inget speciellt, bilderna ligger redan ute i min blogg.

 

Undra om det blir sämre väder nu ? Ja de får gärna bli lite svalare, så det underlättar lite

för värken..

Usch tänk på alla sjuka o gamla människor.

Jo visst ja,, jag har ju kunnat läsa kommentarerna i min blogg som ni har skrivit.

Tack för allt fint ni skriver.

 

Mamma - Sanna - Linus o Tilda har varit på Kolmårdens djurpark i dag.

Dom hade haft en bra dag, ja lite väl varmt.

Mamma hade med sig kameran, tyvärr blev det väldigt många suddiga bilder.

Jag vet inte vad dom har gjort. Jag kanske kan redigera några så hon kan framkalla.

Det är ju tråkigt när dom inte blir bra. Undra om inte Sanna hade med sig deras kamera.

Får i såna fall hoppas att dom blev bra.

 

I morgon ska jag åka in till stan, ska se om Eva på Framtassen kan klippa klorna på Lilleman,

sen måste jag åka till Fonus.

 

Jag har inte kommit på än vad vi ska hitta på, ja med Marcus o Nina.

Jag har fått hjärnsläpp. Jag gick t om in o sökte på Turista i Jönköpings Län.

Visst jag har kommit på en sak jag hemskt gärna vill göra o det är att åka till Kolmården,

men jag kommer inte att klara av att gå där med min värk.

Vi kommer väl på något, det behöver ju inte hända i helgen , fast de skulle vara roligt.

 

Teddy va så söt innan, han hörde när mormor o Tilda kom hem, så han har suttit vid dörren

o halv ylat, ja pratat tyst om man säger så. Efter dom hade lagt sig så satt han fortfarande vid

dörren, så de va bara att ta hennes nyckel o gå in.

Snacka om racer på parkettgolvet. Han slirade som en galning.

Lekte av sig en stund, sen kunde vi gå in. O nu ligger han

i min säng o sover gott.

Mätt i magen o nykissad, kan väl inte bli bättre för honom.

Så jag ska oxå passa på att sova lite.

Hmm glömde kolla om mamma hade någon tejp, min har tagit slut.

Har fått dränka in bomulls tussar i sprit o tejpa fast på alla myggbetten.

Jaja, de ordnar sig alltid.

 

Dröm sött

 

Puss I Pannan

                                   Mitt Zoomin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar