Bloggintresserade

lördag 4 augusti 2007

Ha en mysig lördag











 


 


 

 

 Hejsan hoppsan, hoppas att ni har haft en bra dag. Här har det väl varit en normal dag. Har pratat med Marcus i telen nu. Dom va hos Ninas föräldrar, men skulle strax åka hem.

Vi har inte kommit på nåt som vi kan göra i morgon, så han föreslog att vi kunde hitta på något nästa helg. Ja f-n om det inte blir av nu då blir jag jättelessen.

Har lagt in lite bilder, o försökt lägga ut en liten film snutt som jag tagit på Teddy, men den vill sig inte. Jag vet inte varför.

Har äntligen fått tag i Emma, Lenas dotter, så vi har pratat lite. Det kändes bra att få veta hur hon mår. Dom hade besök av pappan med fam. Vi ska höras snart igen.

Upplever ni oxå att det är väldigt segt här inne bland bloggarna ? Det går knappt att skriva eller gå runt till er andra. Ah jag ska inte tjata om de, ni vet ju redan hur det ligger till.

Tänkte sätta mig o äta lite o kolla om det är nåt på tv;n.

Ha en mysig kväll.

 

Puss I Pannan

 

1 kommentar:

  1. Jag tittar till dej varje dag i alla fall! Så ser du lite liv i luckan! Kramar å pussar!

    SvaraRadera