Bloggintresserade

onsdag 29 augusti 2007

Kallt om fossingarna










 

 


Hösten är på G, vad härligt jag sitter o småhuttrar.

Har betalat mina räkningar nu, skööönt. O inga pengar får jag över hehe

Ringde till Telia, för att kolla om dom hade kommit igång

med månadsräkningar på bredbandet.

-Jaa visst har vi de, det gjorde vi i April

-Skojar du ?

Hon blev tyst, sen sa hon nej

Då har jag ringt till dom säkert 4 ggr från Januari för att

kolla om dom har kommit i gång med den tjänsten,

men det hade dom inte. Enligt dom.

Men nu hade dom de, o redan i April.

Jaja,, lite tuppjuck fick jag allt, men nu så får jag månadsräkningar

det är mycket bättre.

Förlängde även mitt internet så jag fick det billigare. Skitbra.

Hela dan har gått finemang, så vänta snart vänder de  =)

 

Jisses, jag får nog ta på mig ett par strumpor..

Skål,,, sitter o dricker kaffe, gott gott.

 

Sanna ringde innan o frågade om hon kunde komma o städa i morgon

för dom skulle göra matte, o sen kolla på film.

- Ja men va fasen matte är väl ingen bra ursäkt

- Vaaa,, de är de väl

- Nää de är de verkligen inte, men filmen tycker jag har en bra ursäkt.

Knäpp tyst !!!

Jag börjar skratta o säger att jag skojar.

- Ahh du är inte klok...

Nää vet jag väl, herregud jag är ju född sån.

 

Sitter just nu o diggar till Billy Ray Cyrus,, yeehhaa.

 

Det känns som min mage håller takten med musiken, jag börjar bli nervös

för i morgon när jag ska till gyn.. Vill inte, vill verkligen inte.

Jag va ute i natt o tidigt i morse o tog kort på månen igen.. Visst blir de att jag lägger ut några av dom bilderna oxå  =)

 

Oj oj får gå ut till Lilleman, han sitter ute o skäller, förbenade hund.

Ha en härlig kväll.

 

Puss I Pannan

 








 



   

Text

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar