Bloggintresserade

måndag 6 augusti 2007

Dont you just love it !!!!!










I dag är det så varmt så det går inte vara ute, Teddy o jag flåsar i kapp. Ja nu ligger han o mufflar i fönstret. Det är väl någon som går på hans område.

Tittade in på min kusins o hans fru´s hemsida. Ja dom har gift sig nu, tyvärr kunde jag inte gå .. Ovanligt va !!!

Så nu väntar jag på att dom ska lägga ut sina bröllops bilder. Nyfiken, nyfiken.

Somnade ganska tidigt i går, men Anita ringde o väckte mig. Sen small de till i huset, någon tappade nåt i golvet, så Teddy började skälla o jag fick skallevärk, jo jag blev så rädd. Precis när jag skulle somna om fick jag så ont i lederna,musklerna, o kramper från nacken ner över bröst o bröstrygg. Kändes som lungorna trycktes ihop. Så jag satt uppe lite, gick runt i lgh lite, la mig, ajjj de gick inte. Men som tur va så släppte det vid 5 tiden så jag kunde somna sen.

 

Dont you just love it !!!!!

 

Nu tänkte jag se om jag kan göra nåt med Lenas bilder som jag har tagit på henne. Ska bränna dom o ge till barnen. Har fått tag i 3 annonser, så det fattas en. Oj, ja visst ja, jag skulle ringa ett samtal...

Viktigt viktigt.

Kommer tillbaka lite senare

Sköt om er

 

Puss I Pannan



4 kommentarer:

  1. 00000000000000000006 augusti 2007 kl. 18:05

    stackars dej..va skönt att du kunde somna sen,äntligen..Du får en KRAM av mej,vännen.Tänker på dej..

    SvaraRadera
  2. Go natt på dej, och hoppas du får sova bättre i natt!

    SvaraRadera
  3. här mä =)
    hoppas du mår okej å kram till dej!

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000007 augusti 2007 kl. 23:31

    och nattar dej ;) Kramis från mej till dej.

    SvaraRadera