Bloggintresserade

tisdag 21 augusti 2007

Sussa Gott !!!

Pust stön o stånk !!!


Ja de va inte många jag kom in till. Det la ner ganska snabbt, o det funkar inte nu heller. Några hann jag kommentera, men de va oxå allt. Såg även att jag hade meddelande som jag inte kan svara på.


Tack för att ni har skrivit i föregående blogg... Hoppas att det blir fler som skriver, skulle kännas bättre om det är fler som har skrivit när jag skickar in till Expressen..


Säg till dom ni känner att skriva. För nu är jag faktiskt trött på detta.


Jag vet att Expressen skiter fullständigt i om jag lägger ner bloggen, men blir vi flera som säger i från så kanske det händer något positivt. 


 


Till Expressen !!! Skriv Vad Du Tycker !!!


 


(haha jag kanske inte har någon blogg nästa gång jag loggar in)


Ger upp för natten... Sov gott allesammans


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. 000000000000000000021 augusti 2007 kl. 10:08

    kanske ska flytta på oss? Ja,om det inte händer nåt,vill säja...
    Äsch,vi försöker hålla humör och blogg igång så gott det går oss sätter dom sej inte på,va? Upp till kamp mot Expr,hehe.Kramis!

    SvaraRadera
  2. skriva en not om expressenbrevet på våra bloggar i dag, så kanske fler ser och kommer in och kluddar! Kram

    SvaraRadera
  3. Med viss fördröjning gick det att logga in idag. Något jag sällan kan är att LADDA UPP bilder, kan ta en flera timmar. Vill gärna ha bild med i bloggen, annars kan det va! Ha en solig dag, kram!

    SvaraRadera
  4. ta ovanligt lång tid. Har det varit så länge? Jag har ju inte bloggat på några veckor. Hänger inte med riktigt då. Kram till dig.

    SvaraRadera