Bloggintresserade

onsdag 22 augusti 2007

Glöm För Guds Skull Inte Kameran !!!










 Oj oj oj Tänk om man finge göra vad man ville med honom hehe (föregående bild).. Oj vad jag skulle xxxxx o xxxxx honom yehaa. För att inte tala om att jag skulle xxxxx hej vilt med honom. O jag skulle,,, Näää jag kan ju inte berätta allt heller..

Vilken natt, vilka drömmar. Vad ska jag börja ?

Vänta ska bara hämta kaffe.

 

Sådär ja. Nattens dröm är ännu konstigare än vanligt. Eller kanske inte ?

Drömmen;

Mamma hade precis varit på en bussresa till Spanien , hon hann vara hemma ett par dagar när hon vinner en ny bussresa. Hon frågar om jag ville följa med, men det ville jag inte. Jag blev så trött av förra resan (som jag inte va med på) Dagarna gick o hon försökte få med någon på resan. Hur som helst en kväll så ringde det på dörren. När jag öppnade stod det 3 MEGA då menar jag jättelånga svartklädda karlar utanför o spänner ögonen i mig sen bara spottar dom. Dom säger något men jag uppfattar inte vad det är. Visst förstår jag att dom är arga. Så jag smäller igen dörren. Detta händer varje kväll o jag öppnar dörren som vanligt (hade jag varit vaken så hade jag inte öppnat dörren hehe). Får mina loskor på mig o jag drar igen dörren. Rätt som det är så kommer mamma med dom en gång o jag blev livrädd, jag försökte varna henne att det är dom som hållit på,, på kvällarna. Men nu är dom hur trevliga som helst. Två av dom ska följa med mamma på bussresan. O herregud tänkte jag. Men jag lärde känna dom, o jag blev förälskad i den ene. Vi höll i hop tills det va dags för resan, då ändrade jag mig o sa att jag ville följa med. Så jag frågade dom svartklädda killarna om jag fick åka i stället för dom. Tänkte att jag kunde ju inte få mer än en loska på mig. Eller värre. Men det gick bra. Det va en halvtimme kvar till bussen skulle gå, hem o packa men sen skulle vi till flygplatsen. Den svartklädde killen jag blev tillsammans med sa till mig att se nu till att komma hem till mig för jag älskar dig.

 

Så kommer jag inte ihåg mer. Kanske får reda på i natt varför dom loskade på mig =)

Även i den här drömmen såg jag inte ansiktet på personen. Varför är det så ?

 

Innan när jag gick ut med Teddy så tänkte jag ta med mig kameran, men det gjorde jag inte. Vi gick o lallade lite, han lyfte på benet varannat steg, skvätt skvätt o en liten luftbubbla. Tomt i slangen.

När jag kommer neråt till Hembygdsgården så ser jag ett rådjur,, jaja tänkte jag , jag skulle tagit med kameran. Jag smyger på henne lite o ser en unge, jäsingens jag skulle tagit med mig kameran, då ser jag unge nr 2 - FAN att jag aldrig kan lyssna på mig själv ens, jag va ca 30 meter i från dom, jag hade kunnat få jättefina bilder. Ahh jag blir så trött på mig själv.

Nu ska jag dricka upp mitt goa kaffe o fixa lite med kameran. Ska ta bort alla klick ljud så man kan smyga o ta bilder hehehe..

Ha en bra dag.

 

Puss I Pannan 

Trött på

Allt strul ?

4 kommentarer:

  1. Ingen kan berätta drömmar som du, man förstår att det är dröm, ändå så spännande. Kram! /och du, ta med kameran nästa gång/

    SvaraRadera
  2. Så uppmaningen glöm inte kameran, själv har jag den med var jag går men då ser man inget. Ha de gott Kram till dig Lifetime

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000022 augusti 2007 kl. 22:33

    Ja menar,som du drömmer.. :) nattkram på dej.

    SvaraRadera
  4. Nä jag kollar knappt på tv... Men när jag kollar så blir det på nätterna på cops hehehe.. sussa gott kram kram

    SvaraRadera