Bloggintresserade

söndag 12 augusti 2007

Saknar era bloggar....











 

Tittar in en liten snabbis, klarar inte av att sitta vid datorn nu för värken. Såg att jag hade kommentarer, men dom har jag tyvärr inte kunnat läsa. Tack i alla fall =)

Ska hoppa in i duschen, sen ska jag krypa ner i sängen igen. Har varit ute med Lilleman, så nu är det avklarat. Bara att släppa ut honom i trädgården senare.

Har inte fått tag i någon som kan ha honom när jag ska gå på begravningen, så jag vet inte hur jag ska göra ?

Mamma är ju i Halmstad o kommer inte hem förrns på Torsdag. O in till kyrkan får jag inte ta med honom.

 

Hoppas att ni mår bra i värmen o regnet. Jag har nog aldrig önskat så mycket som den här sommaren att det ska åska rejält. Ett jädrans oväder vill jag ha så det inte är så kvavt.

 

Nu ska jag ge Lilleman lite kvällsmat, han står här o hoppar vid sin matskål...

Sanna sover i mammas lgh igen. Det är skönt för henne att hon kan få vara lite för sig själv..

Jag tjatar på henne ????

Ohhhhh Näääääääääää inte då... hahahaha

Jag stör henne inte. (oj vad svart tungan blev nu)

Jaja,,, jag tycker ju att det är mysigt, så hon för snällt stå ut med mig.

Eller hur gumman......

 

Nä go bloggers, nu säger jag god natt o sov gott.

Dröm sött, inga mardrömmar  huuuaaa..

 

Puss I Pannan

Saknar era bloggar....

 




3 kommentarer:

  1. Hoppas att maran släppt greppet om dej nu! Du får väl kolla om inte en av dina unga vänner, kan se efter Lilleman! bara han får sällskap och kommer ut! Nattiskramar

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000013 augusti 2007 kl. 11:20

    å tänker mycke på dej,så...du är inte ensam ändå,på nåt vis,hehe.. Storkramen till dej å pussen.. :) söta små pingviner du har,man känner svalka när man ser dom,behövs verkligen :) å vattnet å delfinen sen! Häääärlgt! De blir snart vinter så vi få håll ut lite till..Pustpust..

    SvaraRadera