Bloggintresserade

onsdag 8 augusti 2007

Bara en sak till.









 


Ett - Två - Tre,, ja jag vet inte hur många försök jag har gjort att skriva nu.

Får se hur det funkar. Nu är jag riktigt trött på den här bloggen. Det är inte roligt när man inte

kan skriva eller titta runt, jo jag lyckades gå in på någons profil i natt,, inte illa, ja ok då ska

jag inte klaga. Blaahh

Har inte brytt mig om jag inte kunnat skriva innan, jag har varit blockerad, har tänkt väldigt mycket på Lena o hennes barn.

Visst det gör jag än, men nu känner jag för att skriva, ja de är inte lönt att skriva till expressen,

dom skiter i vilket.

 

I går ropade en av cykel killarna på mig o frågade vem som hade sagt vad om mig, han va

riktigt arg.

Han sa att - Du som har ställt upp så mycket på oss, vem är det som gör dig illa ?

Han tycker att det är jättetråkigt det som har hänt, ja det är flera som tycker av killarna.

O det väldigt tråkigt att inte gå ner till dom o prata som jag gjorde innan. Men jag vill inte vara i vägen

för den som tycker att jag är de. Men det tyckte inte Z att jag va  =)

Ja vi får väl se hur det går, ledsamt är det i alla fall.

 

Sitter o väntar på Sanna nu, hon ska städa hos mig i dag men hon ligger o vilar lite hos mormor, för hon har

jobbat innan på dan. Liten är trötter  =)

 

Tänk att det inte finns något mellanting när det gäller vädret, svettas som en gris, det är så kvavt så det känns

som man har ljummen lera i skallen så segt är de,, ja även på nätet är det segt.

Skit oxå,, när jag äntligen kan blogga så blir de bara gallematias.

Har ni andra svårt att logga in o blogga eller skriva meddelanden ?

Förresten, jag har meddelanden som jag inte har kunnat svara på,

det är inte jag som är lat den här gången  =)

 

Nä nu ska jag avrunda, ska fixa lite i köket, ställa in ren disk, ja i skåpen.

Bara en sak till.

 

JÄVLA MYGGOR = jävla myggor...........

 

Blogga lugnt.. Haha som om det gick göra annat.

 

Puss I Pannan

 

4 kommentarer:

  1. hade samma bekymmer som du.. Optimist tror jag visst att det var som hade desamma bekymmer..
    kram å hoppas de ordnar sej, säger som till henne, det är ju trevligt med kommentarer =)
    kram

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000008 augusti 2007 kl. 23:22

    Vännen,det är tradigt att gloggen inte funkar smidigt,det är ju så kul och mysigt att kunna blogga här där vännerna finns ;)Vi får hoppas att det rättar till sej snart.Hoppas åxå att problematiken med pojkarna på gården rätar ut sej,det är inget kul när saker och ting strular.Önskar dej en go natt,vännen.Utan mygg i sovrummet...Kramis

    SvaraRadera
  3. ända sen i går! Grrr! Man blir galen på sånt strul! Sov så gott, och har vi tur så får du en kommentar i morron med! Kramar

    SvaraRadera
  4. ...med bloggandet verkar det har varit för de flesta. Hoppas att det är bra med dig!

    SvaraRadera